Hammasi buvimning shirinliklaridan boshlanardi...

"Safia" qandolat uylari tarmog‘ining tarixi - bu minglab odamlarni xursand qiladigan muvaffaqiyatli biznesga aylangan pazandachilikka bo‘lgan oilaviy muhabbat haqida iliq hikoyadir.

2001-yilda katta qalb va iste’dodga ega bo‘lgan havaskor qandolatchi Muhayyo Qosimova qarindoshlari, do‘stlari va qo‘shnilari uchun uy shirinliklarini pishira boshladi. Kichik, ammo muhim orzusiga jonini tikdi, eri Akmal Ayupov esa uni har qadamda qo‘llab-quvvatlab, buyurtmalar berishda yordam berdi.

2008-yilga kelib ularning qizi Madina Akmalovna oilaviy biznesni yangi bosqichga olib chiqishga qaror qiladi. U o‘zining shaxsiy jamg‘armalari va katta ilhom bilan **Madina pishirig‘i uyi** deb nomlangan birinchi qandolat do‘konini ochdi. Madina tashqi sarmoyani jalb qilmasdan, ammo o‘z kuchiga katta ishonch bilan, o‘ziga xos shirinliklarni yaratishni boshlaydi, o‘z g‘oyalari va retseptlarini o‘zida mujassamlashtiradi.

Uning iste’dodi, pazandalik mahorati va sifatga e’tibori mahsulotni nafaqat mazali, balki chindan ham chiroyli va unutilmas qildi.Ushbu shirinliklarning ta’mi tezda mijozlarning mehrini qozondi, bu esa oilaga o‘z biznesini rivojlantirishda davom etish imkonini berdi.

 

2015-yilga kelib, qandolat do‘konlari soni uchtaga yetdi va ular bilan birga oilaviy qadriyatlar va mahorat ramziga aylangan brendning obro‘si ham o‘sdi.

 

1
2

Kompaniyada yangi avlod: an’analar va innovatsiyalar

2015-yilda Madina Akmalovnaning o‘g‘illarining faol ishtiroki tufayli oilaviy biznes yangi sahifani ochdi. Katta o‘g‘li Shahzod Alisherovich samarali moliyaviy modelni ishlab chiqish va avtomatlashtirilgan hisob tizimini joriy etish orqali kompaniyaga strategik qarashni olib kirdi. Uning yondashuvi jarayonlarning shaffofligini ta’minladi va keyingi o‘sish uchun poydevor yaratdi.

Bekzod Alisherovich Yevropada o‘qishni tugatgach, oilaviy biznesga yangi g‘oyalar va zamonaviy konsepsiyalarni olib kirdi. Aynan uning tashabbusi bilan o‘sha yili jiyani nomi bilan atalgan "Safia" brendi yaratildi. Yangi nom ostida qandolatxonalar zamonaviy qahvaxonalarga aylandi, u yerda mehmonlarni sevimli pishiriqlaridan tashqari turli xil issiq va sovuq taomlar ham xursand qiladi.

Jamoaning ijodiy yondashuvi yangi xizmatlarda ham o‘z aksini topdi: noyob dizaynga ega eksklyuziv tortlarni yaratish uchun individual buyurtma berish imkoniyati ishga tushirildi, shuningdek, maxsus tadbirlar uchun kettering taklif qilindi.

Safia mahsulotlari tezda mashhur bo‘lib, sifat, did va samimiylikni qadrlaydiganlar uchun birinchi raqamli tanlovga aylandi. Brendning muvaffaqiyati shov-shuvli reklama kampaniyalari tufayli emas, balki iliq tavsiyalar orqali - oiladan oilaga, do‘stlardan do‘stlarga o‘sib bordi. "Safia" ishonch ramziga aylandi.

Yangi imkoniyatlar va taraqqiyot davri

2018 yilda prezident Shavkat Miromonovich Mirziyoyevning yosh tadbirkorlar bilan uchrashuvida Bekzod Samig‘jonov zamonaviy qandolat fabrikasining ulkan loyihasini taqdim etgan edi. Davlat rahbari bu g‘oyani ma’qullab, korxona qurish uchun yer ajratdi.

Oradan to‘rt yil o‘tib, 2022-yilda 18 ming 500 kvadrat metr maydonda yangi, eng so‘nggi texnologiyalar bilan jihozlangan fabrika ochildi. Uch qavatli majmua 30 ta ishlab chiqarish sexlari, umumiy maydoni 3200 kv.m bo‘lgan keng muzlatkich kameralari va markaziy omborni o‘z ichiga oladi. To‘liq quvvatda ishlaydigan zavod yiliga 10 tonnagacha mahsulot ishlab chiqarish quvvatiga ega bo‘lib, 500 dan ortiq shirin durdonalarni taqdim etadi.

Fabrika nafaqat texnologik, balki ijtimoiy loyihaga ham aylandi. U 4000 nafar xodim uchun ish joylarini taqdim etdi, ulardan bugungi kunda 3000 dan ortig‘i ish bilan ta’minlangan. Jamoaning asosiy qismini yoshlar tashkil etadi, xodimlarning 60 foizini ayollar tashkil etadi.

Safia filiallari O‘zbekistonning Farg‘ona, Andijon, Namangan, Buxoro, Qarshi, Termiz, Urganch va Qo‘qon viloyatlarida faol rivojlanmoqda. 2022-yilda brend Qozog‘istonning Chimkent shahrida birinchi qandolatchilik uyini ochib, xalqaro bozorga chiqdi va mahsulot eksportini yo‘lga qo‘ydi.

2023-yil muhim davr bo‘ldi. Safia Toshkent, O‘zbekiston va Qozog‘istondagi filiallari sonini 100 tagacha ko‘paytirib, o‘z geografiyasini sezilarli darajada kengaytirdi. Kompaniyaning jamoaviy ishi marketing va HR sohasida nufuzli mukofotlarga sazovor bo‘ldi.

2024-yilda Safia Olmaotada ikkita filialini ochdi va xalqaro miqyosda o‘z mavqeini mustahkamlashni davom ettirdi. Bugungi kunda tarmoq 145 dan ortiq filiallarga ega bo‘lib, innovatsiyalarga asoslangan muvaffaqiyat, yuqori sifat va oilaviy qadriyatlarga sodiqlikni aks ettiradi.

 

3
4

 

Missiyalarimiz

Qandolatchilik san’atini rivojlantirib, har bir xonadonga bayram olib kelamiz

Qadriyatlarimiz

Maqsadimiz - kundan kunga yaxshilanish.

Bizning oilamiz - bu har bir xodim va mehmon.

Mehmon - SAFIA oilasidagi eng muhim odam.

Mahsulot - Tabiiy ingredientlardan ajoyib ta’m.

Biz o‘z ishimizni yaxshi ko‘ramiz va biznes rivojiga hissa qo‘shamiz.

Tamoyillarimiz

Biz mehmonning mamnun bo‘lishi va qayta-qayta biznikiga qaytishi uchun hamma narsani qilamiz.

Bizning kommunikatsiyamiz hurmat, ishonch va shaffoflikka asoslangan.

Safia brendi ochilganiga bor-yo‘g‘i 8 yil bo‘lganidan faxrlanamiz va shu qisqa davr mobaynida 80 dan ortiq filiallar,

jumladan, O‘zbekistondagi 4 ta yirik qandolatchilik uylari, ochilgan: Andijon, Farg‘ona, Namangan, Buxoro, Qarshi filiallari.

Shu bilan birga Qozog'istonda 2 ta filial ham mavjud.

Xodimlar - o'z sohasi mutaxassislari soni esa 3500 kishidan oshdi.

To Top